GoldBold

میلینگ JINY جینی مدل F5Z

جینی JINY یکی از برندهای تولید کننده ی میلینگ در کشور چین است.

این موضوع از این خاطر حائز اهمیت است که اکثر برندهای میلینگ های موجود، تولید کننده اصلی میلینگ نیستند و صرفا با ریمارک پس از خرید میلینگ از کارخانه جات، وظیفه فروش را به عهده میگیرند.

کارخانه جینی تولید کننده میلینگ در 9 مدل متفاوت می باشد که همین تا حد زیادی نشانگر حضور تخصصی این شرکت در زمینه ی ماشین های تراش است.

کارخانه تولیدی JINY در نزدیکی شهر شانگهای در چین قرار دارد و همچنین دفتر مرکزی این شرکت در شهر شانگهای می باشد.

میلینگ خشک تراش جینی مدل F5Z از میلینگ های با کیفیت این شرکت چینی می باشد که توانسته با توجه به ویژگی های متفاوتی که دارد، نظرات و مشتریان زیادی را در اقسا نقاط دنیا به خود جلب کند.

این میلینگ ضمن کیفیت ساخت بالا دارای سرعت مناسب در تراش انواع مدل ها می باشد.

میلینگ جینی کوچک و کم جا می باشد، اما با این وجود در هنگام تراش دارای کمترین لرزش است و هیچگونه مشکلی در این خصوص که بعضا ممکن است باعث کاهش کیفیت تراش شود، ندارد.

این میلینگ با دارا بودن سروو موتور عملکرد بسیار بهتری را نسبت به میلینگ های با موتور ستپر دارد.

میلینگ F5Z دارای یک مینی کامپیوتر پیشرفته در خود است که باعث ایجاد کاربری آسان و هر چه بهتر شده و خیلی از اخطار ها را می تواند به صورت شفاف نشان دهد که همین مهم باعث راهنمایی مناسب کاربر و تیم های پشتیبانی در حل هر گونه مشکلات احتمالی یا اتمام عمر فرز ها یا … شود.

سادگی توام با کیفیت میلینگ جینی باعث شده است که استفاده از این دستگاه به راحتی و آسانی توسط حتی یک کاربر ساده انجام گیرد و کمترین مشکلی با این موضوع به وجود آید.

این میلینگ با توان اسپیندل 0.8kw و 60000rpm می تواند گزینه مناسبی برای عمر و کیفیت مناسب دستگاه باشد.

حهت کسب اطلاعات بیشتر : 09132077836