GoldBold
آموزش طراحی طلا و جواهر در اصفهان

آموزش طراحی طلا و جواهر در اصفهان

در این دوره با استانداردهای تولید و فنی از جمله نحوه چنگ های مناسب برای انواع سنگ، مخراجکاری سنگ ها، ضخامت های ویژه ی انواع مدل ها و تولیدات، انواع قفل و لولاها، انواع اتصالات، انواع سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، روش های تولید، انواع پرینترها و رزین ها آشنا می شوید

یکی از بخش ها مهم دیگر آموزشی در این دوره نحوه ورود به بازار کار و افزایش توانایی تجاری در این حوزه است که به صورت کیفی آموزش داده می شود.

این دوره با مدرس توانا با سابقه بالا کاری و آموزشی به صورت کاملا کاربردی مطابق با بازار کار و استانداردهای آموزشی دانشگاهی برگزار می شود که به وسیله آن میتوانید پس از پایان دوره به صورت موثر و مفید در بازار کار مشغول فعالیت و کسب درآمد شوید.

مدرک ارائه شده در این دوره صادره از جهاد دانشگاهی است که میتوانید از آن در در داخل و خارج از کشور به صورت بهینه و معتبر با قابلیت ترجمه رسمی استفاده نمایید. جهت آشنایی با جهاد دانشگاهی میتوانید اینجا کلیک نمایید.

علاوه بر این مدرک صادره از جهاد دانشگاهی قابلیت استعلام رسمی دارد و صادره از آموزشگاه شخصی یا نمایندگی ها غیر قابل استعلام نیست.

همچنین در پایان دوره میتوانید به فنی حرفه ای جهت دریافت مدرک معرفی شوید.

این دوره آموزشی سعی دارد به دور از هر گونه فریب های تبلیغاتی به صورت کامل و تخصصی نرم افزار ماتریکس را آموزش دهد و هنرجویان را تبدیل به طراحان واقعی و ماهر طلا و جواهر کند.