GoldBold

پرینتر سه بعدی DAZZ 3D با تکنولوژِی MSLA ویژه لابراتوار دندانسازی و طلاسازی

پرینتر سه بعدی DAZZ3D با تکنولوژی MSLA از پرینتر با کیفیت و اقتصادی حال حاظر در ایران و دنیا می باشد.

پیش از این در زمینه پرینترهای سه بعدی رزینی سه تکنولوژی SLA و DLP و LCD وجود داشت.

 

اما تکنولوژی جدید MSLA مخفف Masked stereolithography apparatus که برخواسته از کشور آمریکا است توانسته انقلاب جدید از لحاظ کیفیت و قیمت ایجاد نماید.

تکنولوژی MSLA را میتوان تا حدی شبیه به تکنولوژی LCD دانست اما تمام ایراداتش برطرف شده است و همین مهم توانسته است در کیفیت از پرینترهای DLP با لامپ Mercury و DLP با لامپ LED برتری پیدا کند و هم پا با پرینتر های SLA لیزری شود.

اما پرینتر MSLA حساسیت های زیادی در ساخت دارد و تولید یا منتاژ غیر دقیق می تواند مزایای این تکنولوژی را با نقص رو به رو کند.

پرینتر سه بعدی DAZZ3D با تکنولوژی MSLA با کیفیت بسیار بالا در یکی از معتبرترین و پیشرفته ترین کارخانجات ساخت پرینتر های سه بعدی در کشور چین ساخته شده است.

کیفیت ویژه پرینترهای DAZZ3D در زمینه تولید قطعات و مونتاژ بدون نقص توانسته کیفیت ویژه ای را در تکنولوژی MSLA برای خود رقم کند.

ما به جهت علاقه به اراِئه یک محصول بدون نقص ویژه مشتریان با دقت نظر یکی از بهترین محصولات حال حاضر دنیا از لحاظ کیفیت و قیمت را همراه با دو سال ضمانت بی قید و شرط همراه با کلیه سرویس های خدمات پس از فروش به مدت شش سال را ارائه می دهیم.

قیمت این پرینتر با توجه به تخصص بازرگانی ما به نسبت پرینتر های هم تراز داخلی و خارجی قیمت بهینه تری دارد.

به وسیله این پرینتر ها شما می توانید از هر نطر نیازهایتان را به پرینتر سه بعدی در لابراتوار رفع کنید.

همچنین ما در زمینه مواد مصرفی از جمله رزین مشتریان را با قیمت و کیفیت باور نکردنی پشتیبانی می کنیم.

این پرینتر با سایز پلیت 15*7*12 دارای امکاناتی از جمله تهویه رزین، همزن رزین، تنظیم اتواماتیک مصرف رزین، کامپیوتر داخلی قوی، نرم افزار ویژه اورجینال و … می باشد. همچنین در زیرر به صورت خلاصه به بعضی مزایا آن اشاره می کنیم.

 

شما می توانید به جهت اطمینان بیشتر نسبت به کیفیت و قیمت با ما تماس بگیرید. همچنین از نزدیک با این پرینتر آشنا شوید.

مشاور فروش: 09132077836